Μάθημα 45: Ασκήσεις Αόριστου

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014


Στο σημερινό μάθημα θα κάνουμε μερικές ασκήσεις στον αόριστο έτσι ώστε να θυμηθούμε και τα περσινά μας μαθήματα και να δούμε αν κατανοήσαμε την θεωρεία ώστε να προχωρήσουμε παρακάτω.

Πριν λοιπόν προσπαθήσετε να λύσετε τις ασκήσεις αυτού του μαθήματος θα πρέπει οπωσδήποτε να κάνετε επανάληψη τα παρακάτω μαθήματα:

Μάθημα 41: Αόριστος (ΚΑΤΑΦΑΣΗ)
Μάθημα 42: Αόριστος (Ερώτηση - Άρνηση)
Μάθημα 43: Αόριστος του ΕΙΜΑΙ
Μάθημα 44: Αόριστος και Τοπική Πτώση

Μόλις διαβάσετε καλά τα κεφάλαια αυτά συνεχίστε παρακάτω
Τις ασκήσεις μπορείτε να τις στείλετε στο e mail μας toraksereis@gmail.com





Άσκηση 1

Γράψτε στον αόριστο σε όλα τα πρόσωπα, στην κατάφαση, ερώτηση, άρνηση, αρνητική ερώτηση τα παρακάτω ρήματα:

bitirmek (τελειώνω)
anlamak (καταλαβαίνω)
bilmek (ξέρω)
dilemek (εύχομαι)
hatιrlamak (θυμάμαι - αναπολώ)


Άσκηση 2

Γράψτε στον αόριστο σε όλα τα πρόσωπα, στην κατάφαση, ερώτηση, άρνηση, αρνητική ερώτηση τα παρακάτω ρήματα:

hissetmek (αισθάνομαι)
çalışmak (δουλεύω)
sokmak (βουτώ -εισάγω)
açmak (ανοίγω)
asmak (κρεμώ)


Άσκηση 3

Γράψτε σε όλα τα πρόσωπα, στον αόριστο, στην κατάφαση, ερώτηση, άρνηση, αρνητική ερώτηση τις παρακάτω προτάσεις.

Ήμουν όμορφος
Ήμουν παιδί
Ήμουν γιατρός
Ήμουν φίλος σου
Ήμουν κουρασμένος


Άσκηση 4

Γράψτε σε όλα τα πρόσωπα, στον αόριστο, στην κατάφαση, ερώτηση, άρνηση, αρνητική ερώτηση τις παρακάτω προτάσεις.

Ήμουν στο σχολείο
Ήμουν στη θάλασσα
Ήμουν στο δωμάτιο
Ήμουν στο γραφείο


 
ΤΩΡΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΥΡΚΙΚΑ © 2013 | Plantilla diseñada por Ciudad Blogger