Μάθημα 49: Ασκήσεις με το Ρήμα ΕΙΜΑΙ

Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014


Στο σημερινό μάθημα θα κάνουμε μερικές ασκήσεις με το ρήμα είμαι. Πριν συνεχίσετε στην επίλυση των ασκήσεων καλό θα είναι να κάνετε επανάληψη το προηγούμενο μάθημα και τα μαθήματα που αναφέρονται σε αυτό.




Άσκηση 1

Μεταφράστε στα τούρκικα τις παρακάτω προτάσεις

Είμαι στο σπίτι μου
Θα είμαι στο σπίτι σου
Χτες ήμασταν στο σπίτι σας
Αύριο θα είσαι στη δουλειά σου;
Σήμερα θα είσαστε στη δουλειά σας
Δεν είμαι στον κινηματογράφο
Δεν θα ήμαστε στο αυτοκίνητο;
Δεν είμαι στο σπίτι σου

Άσκηση 2

Μεταφράστε στα τούρκικα τις παρακάτω προτάσεις

Είσαι όμορφη
Αύριο θα είσαι πολύ όμορφη
Χτες ήμουν όμορφη
Δεν είναι καθόλου εργατικός
Δεν θα ήμαστε κουρασμένοι
 Θα είμαστε ξένοι;
Είμαι χοντρός;
Δεν ήμασταν χοντροί
Θα είναι αδύνατος

Άσκηση 3

Έχω λεφτά
Θα έχεις λεφτά
Είχες λεφτά
Έχει αυτοκίνητο;
Θα έχετε αυτοκίνητο;
Είχαν αυτοκίνητο
Δεν έχω σπίτι
Δεν είχαμε σπίτι
Δεν θα έχουμε σπίτι

Άσκηση 4

Είμαι γιατρός
Ήσουν γιατρός
Θα γίνει γιατρός
Δεν θα γίνουμε αρχιτέκτονες
Δεν θα γίνεις ηθοποιός

Τις ασκήσεις μπορείτε να τις στείλετε στο toraksereis@gmail.com για να σας τις διορθώσουμε




Στο  Επόμενο Μάθημα

Θα δούμε την αναφορική αντωνυμία -ki



 
ΤΩΡΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΥΡΚΙΚΑ © 2013 | Plantilla diseñada por Ciudad Blogger