ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012



















Μάθημα 15: Ασκήσεις (Ποιοι/Πόσοι Υπάρχουν- hangi) -Λεξιλόγιο
Μάθημα 16: Το ρήμα ΕΙΜΑΙ (ΚΑΤΑΦΑΣΗ)
Μάθημα 17: Το ρήμα ΕΙΜΑΙ (ΑΡΝΗΣΗ - ΕΡΩΤΗΣΗ)
Μάθημα 18: Το ρήμα ΕΙΜΑΙ στη ΤΟΠΙΚΗ ΠΤΩΣΗ - ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ


Μάθημα 19: Διάλογοι στα Τούρκικα 

Μάθημα 20: Ενεστώτας (Şimdiki Zaman) 

Μάθημα 21: Ενεστώτας (Άρνηση - Ερώτηση)

Μάθημα 22: Πρακτική Εξάσκηση Ενεστώτα

Μάθημα 23: Αφαιρετική Πτώση

Μάθημα 24: Δοτική Πτώση

Μάθημα 25: Πτώσεις Ουσιαστικών (Πρακτική Εξάσκηση)

Μάθημα 26: Ονομαστική, Αιτιατική, Γενική Πτώση

Μάθημα 27: Πριν - Μετά

Μάθημα 28: Ρήματα και Πτώσεις Ουσιαστικών 

Μάθημα 29: Κτήση (Προσωπική Αντωνυμία - Καταλήξεις Κτήσης)

Μάθημα 30: Κτήση Μέρος Δεύτερο (Κανόνες - Εξαιρέσεις)

Μάθημα 31: Κτήση και Πτώσεις

Μάθημα 32: Προσδιορισμοί Ουσιαστικών (Ακατάληκτος και Ακαθόριστος Προσδιορισμός)

Μάθημα 33: Προσδιορισμοί Ουσιαστικών (Καθοριστικός και Αλυσιδωτός Προσδιορισμός)

Μάθημα 34: Ασκήσεις Προσδιορισμοί Ουσιαστικών

Μάθημα 35: Τι ώρα είναι;

Μάθημα 36: Προστακτική (Κατάφαση)

Μάθημα 37: Προστακτική (Ερώτηση - Άρνηση)

Μάθημα 38: Υποτακτική (Κατάφαση)

Μάθημα 39: Υποτακτική (Ερώτηση - Άρνηση)

Μάθημα 40: Έχω - Δεν έχω

Μάθημα 41: Αόριστος (ΚΑΤΑΦΑΣΗ)

Μάθημα 42: Αόριστος (Ερώτηση - Άρνηση)

Μάθημα 43: Αόριστος του ΕΙΜΑΙ

Μάθημα 44: Αόριστος του είμαι και τοπική πτώση

Μάθημα 45: Ασκήσεις Αόριστου

Μάθημα 46: Μέλλοντας (Κατάφαση - Άρνηση)

Μάθημα 47: Μέλλοντας (Ερώτηση - Αρνητική Ερώτηση)

Μάθημα 48: Θα Είμαι - Θα Υπάρχει - Θα Έχω

Μάθημα 49: Ασκήσεις με το Ρήμα ΕΙΜΑΙ

Μάθημα 50: Αναφορική Αντωνυμία -ki

Μάθημα 51: Λεξιλόγιο

Μάθημα 52: Λεξιλόγιο

Μάθημα 53: ΤΕΣΤ

Μάθημα 54: Gibi - Kadar

Μάθημα 55: Μη Συγκεκριμένος Αόριστος (διάδοσης) - Κατάφαση - Άρνηση

Μάθημα 56:  Μη Συγκεκριμένος Αόριστος (διάδοσης) - Ερώτηση - Αρνητική Ερώτηση 

Μάθημα 57: Το ρήμα ΕΙΜΑΙ στο Μη Συγκεκριμένο Αόριστο

Πως να προσθέσεις στο πληκτρολόγιο το Τουρκικό Πληκτρολόγιο

Μάθημα 58: Μεταφορά του ευθύ λόγου εντός εισαγωγικών - Diye

Μάθημα 59: Προσωπική Άποψη - Γνώμη

Μάθημα 60: Ενεστώτας Διαρκείας (Κατάφαση)
 
Μάθημα 61: Ενεστώτας Διαρκείας (ΑΡΝΗΣΗ)

Μάθημα 62: Ενεστώτας Διαρκείας (ΕΡΩΤΗΣΗ)

Μάθημα 63: Ενεστώτας Διαρκείας (Αρνητική Ερώτηση - Ασκήσεις)

Μάθημα 64: Το ρήμα ΜΠΟΡΩ

Μάθημα 65: Το Ρήμα ΜΠΟΡΩ στον Ενεστώτα

Μάθημα 66: Το Ρήμα ΜΠΟΡΩ στον Ενεστώτα Διαρκείας

Μάθημα 67: Το ρήμα ΜΠΟΡΩ στον ΑΟΡΙΣΤΟ

Μάθημα 68: Το ρήμα ΜΠΟΡΩ στον Μη Συγκεκριμένο Αόριστο

Μάθημα 69: Το ρήμα ΜΠΟΡΩ στον Μέλλοντα

Μάθημα 70: Ακουστική Εξάσκηση

Μάθημα 71: Δευτερεύουσες Προτάσεις (Ουσιαστικοποίηση)

Μάθημα 72: Δευτερεύουσες Προτάσεις (Ουσιαστικοποίηση)

Μάθημα 73: Δευτερεύουσες Προτάσεις (Ουσιαστικοποίηση)

Μάθημα 74: Δευτερεύουσες Προτάσεις (Ουσιαστικοποίηση)

Μάθημα 75: Δευτερεύουσες Προτάσεις (Ουσιαστικοποίηση) - Άρνηση

Μάθημα 76: Δευτερεύουσες Προτάσεις (Ουσιαστικοποίηση) - Γενική έννοια

Μάθημα 77: Πρέπει - malı/meli (ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ)

Μάθημα 78: Πρέπει - malı/meli (ΑΟΡΙΣΤΟΣ)

Μάθημα 79: Πρέπει - malı/meli (Μη Συγκεκριμένος Αόριστος)

Μάθημα 80: Πρέπει - GEREK - Προσωπική Έννοια

Μάθημα 81: ΠΡΕΠΕΙ - ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ

Μάθημα 82: GEREK - ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ / ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ

Μάθημα 83: ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ - ZORUNDA

Μάθημα 84: ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ - ZORUNDA KALMAK

Μάθημα 85: Είμαι υποχρεωμένος - MECBUR

Μάθημα 86: Ακουστική Εξάσκηση Νο2

Μάθημα 87: Επιρρηματικές Μετοχές - Χρονικές - ip

Μάθημα 88: Επιρρηματικές Μετοχές/Τροπικές -erek

Μάθημα 89: Μάθημα 89: Επιρρηματικές Μετοχές / -Ken


Μάθημα 90: Μάθημα 90: Επιρρηματικές Μετοχές / -e -e

Μάθημα 91: Διαχωρισμός Μετοχών -ip, -erek, -ken, -e -e


Μάθημα 92: Ακουστική Εξάσκηση Νο 3

Μάθημα 93: Επιρρηματικές Μετοχές -mak/-mek üzere

Μάθημα 94: Επιρρηματικές - Εναντιωματικές Μετοχές Rağmen

Μάθημα 95: Επιρρηματικές - Εναντιωματικές Μετοχές Rağmen με το ρήμα Είμαι

Μάθημα 96: Επιρρηματικές - Εναντιωματικές Μετοχές Rağmen με το ρήμα Έχω και με Ουσιαστικά

Μάθημα 97:

Μάθημα 98:

Μάθημα 99:

Μάθημα 100:

Μάθημα 101:

Μάθημα 102:

Μάθημα 103:

Μάθημα 104:

Μάθημα 105:

Μάθημα 106:                    




























 
ΤΩΡΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΥΡΚΙΚΑ © 2013 | Plantilla diseñada por Ciudad Blogger